The American Dream

7 december 2016 - Utrecht, Nederland

Update:

Helaas was ons filmpje niet voor iedereen zichtbaar vanwege een melding van auteursrechten van een gebruikt liedje. We hebben nu een nieuwe versie geupload (versie 2.0) welke als het goed is wel te bekijken is! Liefs ons

Lieve vrienden en familie,

Inmiddels zijn we natuurlijk al weer lang terug in Nederland en zijn we weer gewend aan ons leventje hier in Utrecht. Van onze avonturen in de states hebben we tot op heden geen 'live' verslag gedaan, maar nu is het dan toch zover! In dit laatste filmpje racen we met onze hippie campervan door California en the national parks in the west en hebben we onder andere een bezoek gebracht aan de familie Olsen (Lea's gastgezin van 10 jaar geleden) en aan Arthur en Guinnifer in Chicago. Onze wereldreis kon niet beter eindigen!

Liefs Lea en Coen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Marise:
    11 december 2016
    Ongetwijfeld weer een super leuke film (net zoals alle andere video's!), maar helaas hier in Singapore niet mogelijk om te bekijken :-(
    Wat hebben jullie voor raars in dat filmpje zitten?! ;-)

Tot over een paar weken.
    Gr. Marise
  2. Coen & Lea:
    11 december 2016
    hahah het filmpje wordt door youtube in sommige landen geblokkeerd vanwege auteursrechten van een gebruikt liedje (dus op zich niet iets heel raars). We hebben een aangepaste versie (versie 2.0) die als het goed is wel werkt :)

Geniet van je laatste paar weken in Singapore!!!
  3. Tineke:
    21 december 2016
    Toch een bizar mooie wereld! Heb genoten!
    Wens jullie alle goeds voor het nieuwe jaar!