Wereldreis Coen en Lea feb 2016

24 februari 2016 - Luang Namtha, Laos

Bekijk hieronder het filmpje van ons vertrek en onze ervaringen in Thailand!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mary en Elise & Lizan:
    25 februari 2016
    Helemaal zen mooi land vrolijke Coen en Lea alleen het eten daar heb ik mijn twijfels over.
    ( insectenvoer ) Have fun
    groetjes Mary
  2. Mathilde en Joost:
    25 februari 2016
    Enig!!! Genoten van jullie combi van foto's en film. Nou eten zag er heerlijk uit.
    Geniet maar fijn verder. Ook al moet je in een vip! busje soms wat afzien.
  3. Menno en yvon:
    25 februari 2016
    Tje lieve schatten, wat een onwijs leuk filmpje en wat geeft het een goede indruk. TOP. Blijf iedereen zo meenemen tijdens jullie trip! Geniet!
    Liefs
    Ons
  4. Riet en cees:
    25 februari 2016
    prachtig, die foto,s en film. geniet maar lekker van je verblijf daar.. En in Laos ook van die harde bedden?
  5. Jack:
    25 februari 2016
    Ohhh, wat heerlijk! Ik ruik Thailand en ben stinkend jalours!
    Geniet maar lekker door!
  6. Tom vos:
    Hoi Coen en Lea
    Ik heb genoten van de film.
    Vooral die moves van Coen zijn voor herhaling vatbaar.
    Goed en veilige reis!
  7. Kit & Martino:
    25 februari 2016
    De dansmoves van Coen op straat zijn schitterend! Dè's écht Bosch. En Lee, wat zie jij er goed uit op de foto's! Heel veel plezier!!!
  8. Ad en Maria:
    25 februari 2016
    Schitterend, vooral dat dansje op straat.
  9. Marise:
    25 februari 2016
    GE-WEL-DIG!! Ennuh Coen: bij dat dansje... had jij andere muziek? ;-)
  10. Lucas:
    25 februari 2016
    Lekker hoor, dansmoves alles. Alleen iedereen behalve jij danste uit de maat Coentje, heel vervelend. Schept een hoop verwachtingen voor de komende filmpjes.
  11. Ralph & Soof:
    25 februari 2016
    Super leuk om het filmpje te zien jongens! Genieten wij zeker van ookal zijn we jaloers hahhahaa

Coen nog even oefenen en je komt als danser terug;)
    Geniet lekker dat doen wij tenslotte ook!

Liefs en knuffel

Ralph en Soof
  12. Tineke:
    26 februari 2016
    Dag lief stel: ziet er geweldig uit!
    Ondanks wat men hier beweert van je danskunsten Coen: je ziet zo niets meer van je ooit meerdere keren geblesseerde voetbal-knie!
    Lieve groet voor jullie 2, Tineke
  13. Rene Theunis:
    26 februari 2016
    Hi Lea en Coen.
    Mooi om jullie samen zo te zien genieten.
    Have fun!
  14. Lisette van Leeuwen:
    27 februari 2016
    Wat hebben jullie al veel gezien en gedaan! Ik kijk nu al uit naar het volgende filmpje!!! Enne Coen, nooit geweten dat jij kan dansen en koken haha.
  15. Twan en Annie:
    2 maart 2016
    Heey Coen en Lea,

Super leuk jullie filmpje! Geniet van jullie mooie tijd daar! Heel veel Groetjes van ons uit Dinther.
  16. Sandra:
    4 maart 2016
    Ik word helemaal blij van jullie filmpje. Echt op ieder beeld staan jullie met een mega big smile. Heerlijk! Geniet!!!
  17. Jan van Elsacker:
    6 maart 2016
    Ziet er ontzettend gaaf uit. Mooie dingen hebben jullie al gedaan en gezien. Je filmpje tijdens diploma-uitreiking viel ook in de smaak hoor Coen. Was erg leuk? We keken een beetje jaloers naar jou :)
  18. Eugenie en Wim Huisman:
    11 maart 2016
    Leuk filmpje! Geniet er van!