Wereldreis Coen en Lea apr 2016 Vietnam 1

20 april 2016 - Hanoi, Vietnam

1. Lucas:
    20 april 2016
    Ziet er weer mooi uit hoor! Hoe heet het liedje?
  2. Mathilde en Joost:
    20 april 2016
    Lieve schatten, wat een heerlijk filmpje weer. Zo genieten om alles te zien wat jullie beleven. Ik raak er gewoon een beetje emo van.
  3. Ralph & Soof:
    20 april 2016
    tranen van geluk. tranen van geluk hoe fijn jullie het hebben! tranen van geluk te denken aan me eigen reis!
    Geniet geniet geniet!

kus kus
  4. Teun Latijnhouwers:
    20 april 2016
    Ziet er echt gaaf uit zo, leuk gefilmd! En het liedje past er ook zeker leuk bij, haha!
    Heel veel plezier nog samen en geniet ervan!
  5. Marise:
    20 april 2016
    Wat een briljant filmpje weer. Jullie tillen 'genieten' naar een fantastisch niveau. Kan geen rubrics tegenop :-)
  6. Lisette van Leeuwen:
    21 april 2016
    Wat tof dat jullie dit met ons delen! Heerlijk om naar te kijken en ook een beetje om jaloers op te worden! Graag snel weer een update :)
  7. Rene Theunis:
    21 april 2016
    Tsjongejonge, wat een belevenissen allemaal. Mooi dat we mee kunnen genieten.
    Coen, kun je op rekening van Avans een paar van die hangmatten voor in de koffiecorner meenemen?
  8. Ad en Maria:
    22 april 2016
    Mooi,Mooi, Mooi. Wist niet dat je zo goed kan zwemmen Coen. Wat adembenemend, die duinlandschappen En s,avonds lekker kip eten. hi hi.
    Groetjes van ons.
  9. Sandra:
    7 mei 2016
    Heerlijk om naar te kijken! Word ik steeds weer vrolijk van. Goed nummer op de achtergrond, ook.
  10. Marta:
    12 mei 2016
    Haha.........!! Alweer zo'n schitterende ervaringen........... Woh!!! Jullie gaan het allemaal aan en veroveren letterlijk stukken van deze wereld met een BIG SMILE....
    TE mooi!!!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx