Welkom op onze reislog!

31 januari 2016 - Utrecht, Nederland

Lieve allemaal,

Welkom op onze reislog waar je komend half jaar al onze reisavonturen kunt volgen! De start van onze reis staat inmiddels al bijna voor de deur (wel eerst nog even carnaval vieren). Op woensdag 10 februari vertrekken we naar onze 1e bestemming, Bangkok. Via dit reislog zullen we jullie allemaal op de hoogte houden van onze belevenissen. Ook blijven we natuurlijk graag op de hoogte van hoe het jullie vergaat in ons klein kikkerland.

Groetjes en liefs,

Coen & Lea

1. Joost van Hilst:
    31 januari 2016
    Enjoy! Het zal 'n hele belevenis worden!
  2. Jeffrey en femke:
    Hoi hoi
    Wat leuk deze blog. Kunnen we jullie avonturen vanaf de zijlijn volgen.
    Wij wensen jullie heel heel heel veel plezier en avontuur toe samen op deze reis..
    Gr Femke Jeffrey en de kinderen
  3. Marise:
    2 februari 2016
    Maak er een fantatische periode van! En mochten jullie ergens gaan fietsen: huur er gewoon 2 ipv 1 :-)
  4. Eugenie en Wim Huisman:
    Coen en Lea, geniet ervan en ik beleef het graag mee; misschien brengen jullie me nog op ideeën.
  5. Danielle Meijne:
    5 februari 2016
    Heel veel plezier op jullie fantastische reis!! Ik ben benieuwd naar al jullie verhalen :-)
  6. Hankey:
    9 februari 2016
    Carnaval goed doorgekomen? Maak er een mooi avontuur van!
    Goede reis morgen en vergeet geen verhalen en foto's op de blog te zetten ;-)