Eerste ervaringen wereldreis

25 februari 2016 - Luang Namtha, Laos

Lieve allemaal,

Nu het inmiddels alweer een poos geleden is dat we vanuit Schiphol zijn vertrokken naar Bangkok leek het ons een goed idee om jullie een indruk te geven hoe wij de afgelopen 2 weken in Thailand hebben ervaren. Dit willen we niet doen door middel van een enorm lang geschreven bericht, maar een filmpje (en een paar foto's als bonusmateriaal) leek ons een veel leuker en beter idee!!

Inmiddels (gisteren) zijn we in Laos beland en over het reizen daar kunnen we ook alweer veel vertellen, maar dat horen of zien jullie bij een volgend bericht wel! Wij genieten volop! Hopelijk gaat het met jullie allemaal ook erg goed! We zijn in principe ook per whatsapp of mail bereikbaar, althans als het internet hier ons niet in de steek laat :)

Liefs Coen en Lea

1. Suzanne:
    25 februari 2016
    Super leuke combi van een verhaaltje, fotos en film! Jullie hebben al kei veel verschillende dingen gedaan. Veel plezier nog, lieve coen en le!! Xxx Suus
  2. Jeffrey en femke:
    Hoi reizigers..

Ziet er tof uit daar.. en leuk al die foto's en het filmpje...
    Veel plezier nog en geniet er van..

gr Jeffrey Femke en de kinderen
  3. Marieke:
    25 februari 2016
    Wat gaaf!! Geniet heel erg van die fantastische reis en tot over een heeeeeeele lange tijd bij bootcamp ;-)
  4. Nadine:
    25 februari 2016
    Wat super leuk gedaan schatjes! Ziet er jaloersmakend fijn uit. Geniet!